17 de març del 2010

REVIEW 6X08: “RECON”


Donat que el capítol es centra en el meu personatge preferit (els que em coneixeu sabeu perquè) era impossible que no m’agradés, per tan avui sóc totalment subjectiu a l’alça. Capítol de nou amb essència de primera temporada, diàlegs brillants, irònics i amb dobles sentits, grans silencis, i centrat en els personatges.
 
El Flashsideway ha estat entretingut, poder el que mes m'ha agradat. Sawyer com a “Cup” no acaba de ser creïble, però sí ho es quan ens diuen que l’únic motiu pel que es va fer policia es buscar l’assassí dels seus pares i matar-lo (Preguntes: El pare de Locke es l’assassí però Locke no ho sap? Quan diu que decideix ser poli i no criminal es la seva redempció? Perque no arresta Kate a l'aeroport?).
Miles parlant Sawyer en aquest tó ha estat, com a mínim, xocant. Sawyer també ha tingut una reacció estranya al veure’s al mirall… més enllà de trencar-lo (Jeje…m’ha encantat, jo també en vaig trencar algun quan era més jove.Un moment més que m’identifico amb ell)


M’han sorprès amb l’aparició final de Kate… la veritat es que esperava que contactessin d’alguna manera que els pogués donar un futur junts en aquesta realitat, i la forma que s’han trobat ho fa molt difícil. Això sí, l'hi ha dedicat un "Son of a bitch" amb tot el afecte del món. Espero que o acabi amb la blondie.

A l’illa la gran sorpresa, almenys per mi, es veure que Widmore no està del costat de Flocke (Recordem que tampoc està del bàndol de Bram i Ilana), i per tant hi ha tres equips diferents a l’illa, tot i que probablement els grups de Widmore i Jack acabin unint-se per fer front al mateix enemic (Charles i Ben junts? WTF!).
Per un moment he cregut que James era sincer fent el tracte amb Widmore... m'ha enganyat. Ens ha de preocupar que tenen en aquella habitació del Sub? o la pregunta correcta es qui?

La part de Kate, Flocke i Claire també l’he trobat coherent. Cada vegada sembla més que Flocke no es tant dolent com se’ns a dit (Tots els dialegs on ha intervingut han sigut genials: "Nobody is perfect"), començo a creure que es sincer ( "I'm the smoke thing")i diu la veritat als nostres losties, però segur que la propera setmana Ricardus em farà canviar d’opinió. Dubtes: perque volia que Ben anés a la Hydra si segurament ja sabia que Widmore estava allà? Enviar Sawyer era una proba per veure si podia confiar en ell?
També dona a entendre que Claire no està “contaminada”, només boja, i donat que els del temple no ressuciten, podem descartar el tema zombis (a l’espera que passa amb Sayid)

Sawyer segueix sent fidel a si mateix, i tornar aplicar la tàctica que li va funcionar a la primera temporada per fer-se amb les armes desprès d’enfrontar a Jack i Locke. Recordeu? New Sheriff and Sawyer rules again? No crec que aquest cop li sigui tan fàcil. No només es preocupa de si mateix, sinó que en el tracte amb Widmore protegeix als seus amics, i també es preocupa pel destí de Sun, Miles i Hurley...en el fons es bona persona!!

Sawyer & Kate: Sempre he defensat que son la millor parella, la que més química té ( i ella es la que està més bona, així que la vull amb el meu lostie preferit), m’agrada veure’ls junts en pantalla
M’agradat veure'l a les gàbies amb el vestit de la Freckles a les mans, recordant el que van passar junts i, sobretot, el final del capítol amb ells dos parlant al costat del foc (“You and me are getting the hell off this island”). En el fons sóc un sentimental!
Lamentablement no crec que sigui tan fàcil fer-se amb el Sub i escapar de l’illa. Portarà un manual d’instruccions millor que el que porten els avions?  Que passarà quan es trobin amb el grup de Hurley, Miles, Jack, etc.. i els vegin de l’altre banda? 


Buff.. Quin merdé!!!
.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Capitol on no ha passat res, pero tot i així molt bo. Suposo que m’agradat perquè mai em canso de veure Sawyer, com em passa amb Locke o Desmond. Espero que a partir de la propera setmana la serie acceleri.

Crec que Widmore sent que es un candidat i vol el lloc de Jacob, i que Sawyer no deté Kate a LAX perquè no vol que sàpiguen que ve d’Australià.

PS: En serio has trencat algun mirall? que penjat...

Gustav